Tuesday 6 March 2012

Yeşil-Mor Salatalı Sandviç / Green-Purple Leafed Salad Sandwich


Ingredients
Any brown bread of your choice.
Spreadable cheese
Black pepper
Leaves of your choice (I used: Lollo rosso - Red batavia - Apollo - Baby leaf spinach - Endive - Lamb's lettuce. In fact, it is Lidl's Italian Style Salad)

Method
Spread cheese on bread slices. Sprinkle with black pepper. Stuff with leaves of your choice.

----------------

Malzemeler
Zevkinize gore herhangi bir kahverengi ekmek (cavdar, kepekli, ...)
Surulebilir beyaz peynir / suzme beyaz peynir
Karabiber
Zevkinize gore salatalik ot cesitleri [Ben sunlari kullandim: Kirmizi yaprakli marul (lollo rosso) - Kirmizi kivircik (red batavia) - Apollo* - Kucuk yaprakli ispanak - Endive* - Lamb's Lettuce* (Gorunus olarak semizotuna benziyor ama tatlari ayni degil. Adini neredeyse bir yildir arastiriyorum, hala bulamadim.)]

Internette cok arastirmama ragmen, maglesef bu bitkilerin Turkcelerini bulamadim ve bazilarini kendimce cevirdim. Lidl'a yolu dusecekler icin de belirteyim, Lidl'in Italyan Stili Salatasi'ni kullandim - ancak her ulkede ayni icerikte mi satiliyordur, bilemem.

Hazirlanisi
Ekmeklere peyniri surun ve uzerine karabiber serpin. Iki ekmek diliminin arasini istediginiz otlarla doldurun.

2 comments: